وبلاگ شخصی سجاد ضیاءعابدینی

این وبگاه حاوی دیدگاه ها و مطالب سجاد ضیاءعابدینی است.

در این پایگاه اینترنتی تمام تلاشم این است که مطالب جدید و مفیدی در رابطه با آموزش - روانشناسی - سلامت و بهداشت - تغذیه - فرهنگ - هنر - طنز و ... بنویسم.

آخرین نظرات

مراکز خرید دبی

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

یکی از جاذبه های دبی بخصوص در میان گردشگران مراکز خرید آنها است که معمولا در دو قالب سنتی و مدرن ساخته شده اند .  در ادامه تصمیم داریم تصاویری از این مراکز خرید را برای شما به نمایش بگذاریم تا اگر شما هم تصمیم دارید در آینده به این شهر سفر کنید آشنایی نسبی با این مراکز خرید داشته باشید :

- دبی مال : بزرگترین مرکز خرید جهان است . این مرکز بخشی از پروژه 20 میلیاردی برج خلیفه بلندترین سازه جهان است .  این مرکز دربردارنده 1200 فروشگاه است و از نوامبر 2008 برای عموم بازگشایی شدهاست . دسترسی به این مال توسط خیابان دوطبقه دوحه امکان پذیر می باشد . 

 

ابن بطوطه : مرکز خرید ابن بطوطه دبی: یکی دیگر از بازارهای بزرگ دبی ابن بطوطه است که معماری خاص و محبوبیت بسیاری در میان گردشگران دارد. این مرکز که نامش از جهانگرد شهیر اهل مراکش (قرن 14) اقتباس شده در سال 2005 افتتاح شده است . دسترسی به این مرکز از بزرگراه شیخ زاید، نزدیک ورودی ۶ منطقهٔ آزاد جبل علی میسر است .

 

 

- سیتی سنتر دبی : این مرکز خرید در سال 1996 و زودتر از دو مرکز خرید قبلی کار خودش را با فروشگاه، ۱۱ سینما با ظرفیت ۳،۰۰۰ نفر، یک هتل پنج ستاره و... آغاز کرد .  این مرکز در سال بیش از 20 میلیون بینندهرا به خود جذب می کند .

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی